Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Devět zásad sepsání efektivní a úspěšné obchodní nabídky

Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali jste mu a domluvili si…

7 chyb ohledně produktivity, které děláte každé ráno

Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den začnete. Když do dne dobře…

Metoda „SPIN“ prodeje. Co to je a jak na to?

Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi specifických situacích,…

Naučte se psát e-maily, které zaujmou

Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z těch méně statisticky…

Jak na prodej drahého produktu?

Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější produkt ve své kategorii…

Čtyři druhy lidí na různých pozicích, na které narazíte při B2B prodeji

B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že rozhodování ve firmách je…

Pět kroků k dlouhodobému úspěchu v obchodě

Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého kontraktu se čas od času…

Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky

Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně příliš neliší od všech…

Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody?

Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být částečně na vině trh nebo…

Výpis 262270 z celkem 735