Články z oblasti vzdělávání a poradenství

„Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?

„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „člověk, který dělá…

3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí

Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným školením a spoléhají jenom…

3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů

Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního oslovení klienta až po…

Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u prodeje. Zde je devět…

Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace,…

Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání

Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky. Pokud mluvíte s klientem,…

Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout?

Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své nepříjemné vlastnosti neuvědomují.…

Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů platí, že většina…

Co to je „elevator pitch“ a proč jím musí každý úspěšný prodejce disponovat?

V anglickém jazyce můžete v souvislosti s prodejními technikami často narazit na výraz „elevator…

Výpis 4654 z celkem 735