Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co…

Zlepšete své prodeje ve třech krocích

Máte problémy s úspěšným uzavíráním obchodů? Prodejci často opakují tytéž chyby a vy můžete patřit…

Ukažte zákazníkovi, co vlastně potřebuje

Častým důvodem zákazníkových námitek a nezájmu o nabídku je to, že prodejce příliš mluví a prodejní…

Jak poznat, zda vaše dárky mají pozitivní dopad

Dáváte klientům vánoční či jiné dárky, ale nevíte, zda mají pozitivní dopad? Zákazníci si budou…

Jak uspět s prodejním telefonátem, i když neuzavřete obchod

Považujete za úspěšný prodejní telefonát pouze ten, který končí uzavřením obchodu? Chcete-li se…

Snižte svou frustraci z nepodařených prodejů

Práce obchodníka není snadná. Pokud se někdy ocitáte ve stresu z toho, že neplníte plán, který jste…

Vytvořte si databázi potenciálních zákazníků

Dobrý potenciální zákazník je ten, který rychle nakoupí a bude se k vám vracet. Jeho další…

6 kroků k úspěšnému vyjednávání

Vyjednávání je klíčové pro úspěšné obchodování. Naučit se správně vyjednávat je proto velice…

Jak udržet zájem potenciálního zákazníka

Začínáte-li jednat se zákazníkem, který o vás projevuje zájem, nezapomínejte, že nemáte zdaleka…

Výpis 568576 z celkem 735