Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč radši než na intuici založit nákupní politiku na solidní vědě (1/2)

Nedopusťte, aby vaše oddělení nákupu bylo ovládáno kognitivními zkresleními. To by bylo skvělé pro…

Poctiví auditoři pod tlakem: Auditní trh je penalizuje

Nedávná studie Don’t Make Me Look Bad: How the Audit Market Penalizes Auditors for Doing Their Job (…

Nejinovativnější země světa (2/2): Zdravotnictví je budoucnost

V předchozím článku jsme viděli, jaké země se dostaly do top 10. Nyní se podívejme, jaké je hlavní…

Nejinovativnější země světa (1/2)

Kontinuální investice a leadership jsou těmi nejzásadnějšími faktory pro udržení inovačního pokroku.…

Neočekávané benefity produktu: Jak je nejlépe prodat

Když testujete nový produkt, možná zjistíte, že přináší neočekávané benefity. Slavný příklad je…

Jak mohou retailové firmy propojit online a offline (1/2)

Personalizovaná zákaznická zkušenost, to je budoucnost. Maloobchodníci musejí umět propojit fyzické…

Nálepky na obalech potravin nás ovlivňují

Sdělení uvedená na obalech potravin nás ovlivňují. Kdo by si nechtěl koupit přírodní produkt, který…

Rodinné firmy (2/2): Institucionalizace je zásadní

V předchozím článku jsme viděli několik rozdílů mezi staršími a mladšími rodinnými firmami. Nyní se…

Rodinné firmy (1/2): Případová studie z Latinské Ameriky

Aby rodinná firma přežila, musí zavést firemní politiku a procesy, které ji usnadní dlouhodobý růst.…

Výpis 2836 z celkem 190