Tento seznam publikoval server Call Centre Helper.
Motivační citáty
Priority vašeho týmu by měly být známy všem. Vhodné je ale také vyvěsit je v podobě citátů a sepsaných cílů tak, aby je všichni měli na očích.
Oslava úspěchu
Dejte si každý den nějaký cíl, ať už je to počet obvolaných klientů, uzavřených smluv nebo vyřešených problémů. Dosažení úspěchu potom oslavte.
Zaučení s novým produktem
Jestliže se objeví nový produkt vaší firmy, udělejte hromadnou prezentaci a nechte jednotlivé pracovníky si produkt vyzkoušet na vlastní kůži.
Hrajte hry a soutěže
Organizujte drobné, zábavné soutěže o nejlepšího pracovníka nebo největší počet úspěšných telefonátů. Tyto hry ale musí být především zábavné, motivující, ale nesmí pracovníky stresovat.
Mějte schránku připomínek a nápadů
Mějte na veřejně přístupném místě schránku pro zaměstnance, kam můžou přispívat svými nápady nebo anonymními stížnostmi.
Udělejte pracoviště vstřícnější
Na trhu existují specialisté, kteří umí vylepšit celkovou atmosféru a mikroklima vašeho pracoviště, což se podepíše na zvyýšeném pracovním výkonu celého týmu.
Vypracujte manuál pro nově příchozí
Abyste si ulehčili zaučování nových zaměstnanců, vypracujte a postupně vypilujte manuál pro nově příchozí pracovníky.
Točte videa
Abyste vašim klientům a obchodním partnerům přiblížili zábavnou formou, jak pracujete, natočte krátké video, kde budete procházet pracovištěm a kde budou mluvit zaměstnanci o tom, jak to u vás funguje.
-mm-