Chyby, které nesmíte dělat, pokud mluvíte s klienty po telefonu

I přes limity, které telefonnímu prodeji před mnoha lety nastavilo GDPR, stále zůstává telefon jedním z nejdůležitějších obchodních nástrojů. Prodejci přes něj mluví s potenciálními i stávajícími zákazníky, dolaďují detaily obchodu a domlouvají schůzky. Chcete být při jednání s klienty úspěšní? Pak se nedopouštějte následujících čtyř chyb.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.