Nabídněte zákazníkům něco navíc

Ilustrační snímek

Chcete-li být úspěšní v prodejích, musíte zaujmout vstřícný postoj vůči zákazníkům. Vaše zprávy by měly být osobní, měly by nabízet informace, ke kterým by se jinak zákazník těžko dostával, a tím pádem zvyšovat jeho důvěru vůči vám. Pomoci vám mohou následující rady, které publikoval server Eyesonsales.com.

Nabídněte osobní přístup

Je těžké prodávat někomu, kdo si vás nepamatuje nebo neví, proč koupil právě od vás. Lidé jsou zavaleni neosobními informacemi. Pokud jim nabídnete odlišný přístup, máte naději na úspěch.

Poskytněte něco navíc

Chcete-li zákazníkům nabídnout přívětivé obchodování, nabídněte jim dobré rady. Poskytněte něco, o co lidé stojí a mohu to uplatnit ve své práci. Může se jednat o vybrané informace z analýzy trhu, výrobku nebo chování zákazníků nebo o cokoli jiného, co je podstatné pro vaše zákazníky. Můžete nabídnout i odkaz na zajímavý článek na blogu nebo na sociálních sítích. Podstatné je, aby byl obsah nějak spojen s vámi. Zákazníci nechtějí jednat pouze s prodejci, ale s těmi, kdo jim nabídnou hodnotný obsah navíc. Během jeho vytváření se snažte odlišit od konkurence.

Staňte se myšlenkovým lídrem

Další dobrý způsob, jak poskytnout zákazníkům něco navíc je stát se respektovaným odborníkem ve vašem odvětví. Lidé si vás budou více považovat a vracet se k vám. Můžete se pak stát autoritou, která určuje, co je podstatné a co ne. Více v článku Předpoklady úspěšného myšlenkového leadershipu.

Získejte si důvěru

Obchodníci stále pracují s tím, jak si získat důvěru zákazníků. Důvěra je ale pouze výsledek vaše předchozího konání. Nemůžete si ji koupit, lze ji pouze získat. K vybudování důvěry vám mohou pomoci právě znalosti, o které se podělíte se zákazníkem.

Nenechte se odradit

Nenechte si zkazit náladu negativními ekonomickými předpověďmi. Stále je hodně lidí, kteří mají peníze a chtějí nakupovat. Mnoho starých překážek, jako například vzdálenost, je pryč. Nové překážky typu získávání a udržování zákazníků se dají s trochou práce překonat.

-ka-

Zdroj: EyesOnSales - populární blog pro profesionály z oblasti obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje EyesOnSales