Personalizace: Klíč k efektivnímu zákaznickému servisu i ke spokojeným klientům

O důležitosti zákaznického servisu v souvislosti s loajalitou klientů a jejich celkové spokojenosti jsme se již v našich článcích zmiňovali mnohokrát. Přes všechny moderní technologie a nastavené systémy by ale klientská péče neměl ztrácet lidský rozměr a personalizaci, tedy (alespoň částečnou) úpravu klientské péče na míru jednotlivým zákazníkům. Vaši klienti se u vás budou cítit mnohem lépe, pokud zákaznický servis bude příjemný a pokud s nimi zástupci vaší firmy budou mluvit jako člověk s člověkem. Přinášíme několik tipů, jak polidštit zákaznický servis a jak jej více na míru upravit zákazníkům.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.