Patříte mezi tisíce těch, kteří mají newsletter, ale nepřináší jim žádné větší výsledky? Pak se pravděpodobně dopouštíte nejméně jednoho z následujících deseti hříchů:
- Trávíte hodiny bezvýsledným surfováním po internetu a hledáním článku, který upoutá pozornost vašich čtenářů.
- Formátujete newsletter sami pomocí svého e-mailového klienta.
- Odesíláte newsletter ze svého e-mailového klienta.
- Sbíráte vizitky lidí, s nimiž se setkáváte a automaticky je přidáváte na seznam příjemců newsletteru.
- Ručně přidáváte a vymazáváte adresy ze seznamu příjemců.
- Ručně odesíláte novým příjemcům uvítací zprávu s poděkováním.
- Nedodržujete měsíční nebo týdenní harmonogram rozesílání newsletteru.
- Rozesíláte newsletter jen tehdy, pokud máte nový produkt nebo službu.
- Newsletter sestává pouze z obchodní nabídky a jasně vyzývá k nákupu.
- Newsletter je pouze informační, se zajímavými články, ale bez vztahu k vašim produktům a k ničemu čtenáře nevede.
-kk-