Stále dokola se o nich píše, ale když ono to k těmhle chybám prostě svádí… Po jejich přečtení si ale určitě při příštím publikování dáme všichni větší pozor.
- Důraz na kvantitu před kvalitou. Přitom kvalitní obsah je klíčem k úspěchu.
- Reaktivita místo proaktivity. Ano, odpovídejte. Ale to nestačí, musíte konverzace i vytvářet.
- Absence strategie/plánu. Ztráta času a peněz. Sociální marketing musí být součástí většího celku, tj. marketingového plánu.
- Automatické vzkazy. I za cenu toho, že každému novému fanouškovi nepoděkujete, se automatických odpovědí vyvarujte, nebo je omezte.
- Příspěvky bez kontrolního čtení. Jde přece o vaši pověst, stojí za to si text po sobě přečíst a teprve pak ho zveřejnit.
- Psaní, když jste unavení či bez energie. Pozor na to, je to znát. Raději příspěvek odložte.
- V každém tvítu žádáte o retvít.
- Přepínání se. Naučte se říci ne (i sama sobě). Raději dělejte méně a lépe cilte.
- Spamování fanoušků/následovatelů.
- Strach, který vás drží zkrátka. Nebojte se projevit se.
- Příspěvek není román. Vyvarujte se opakované publikaci dlouhých příspěvků, které je třeba rozklikávat. Nejúspěšnější bývají krátké výstižné myšlenky.
-th-