11 typických chyb při komunikaci na sociálních sítích

Ilustrační snímek

Stále dokola se o nich píše, ale když ono to k těmhle chybám prostě svádí… Po jejich přečtení si ale určitě při příštím publikování dáme všichni větší pozor.

  1. Důraz na kvantitu před kvalitou. Přitom kvalitní obsah je klíčem k úspěchu.
  2. Reaktivita místo proaktivity. Ano, odpovídejte. Ale to nestačí, musíte konverzace i vytvářet.
  3. Absence strategie/plánu. Ztráta času a peněz. Sociální marketing musí být součástí většího celku, tj. marketingového plánu.
  4. Automatické vzkazy. I za cenu toho, že každému novému fanouškovi nepoděkujete, se automatických odpovědí vyvarujte, nebo je omezte.
  5. Příspěvky bez kontrolního čtení. Jde přece o vaši pověst, stojí za to si text po sobě přečíst a teprve pak ho zveřejnit.
  6. Psaní, když jste unavení či bez energie. Pozor na to, je to znát. Raději příspěvek odložte.
  7. V každém tvítu žádáte o retvít.
  8. Přepínání se. Naučte se říci ne (i sama sobě). Raději dělejte méně a lépe cilte.
  9. Spamování fanoušků/následovatelů.
  10. Strach, který vás drží zkrátka. Nebojte se projevit se.
  11. Příspěvek není román. Vyvarujte se opakované publikaci dlouhých příspěvků, které je třeba rozklikávat. Nejúspěšnější bývají krátké výstižné myšlenky.

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily