3 důvody, proč se prodejci nemusí bát, že jim umělá inteligence sebere práce

Umělá inteligence (v angličtině „AI“) dělá vrásky mnoho pracovníkům, protože v celé řadě případů je můžou jejich práci nahradit roboti a algoritmy. I přestože se katastrofické scénáře o nepotřebě lidské práce zatím ani zdaleka nenaplňují, v určitých profesích je úbytek potřeby manuální práce reálných lidí patrný. Částečně i v prodeji, kdy si může často klient navolit možnosti sám online, vše probíhá elektronicky, a osoba prodejce jako by nebyla potřeba. Existuje ale několik zásadních důvodů, kvůli kterým se lidský faktor z prodeje nikdy nemůže vytratit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.