Díky firemnímu profilu na sociální síti LinkedIn máte příležitost prezentovat vaše produkty a služby, hledat nové talenty nebo sdílet důležité informace. Svůj profil byste měli pravidelně aktualizovat a odkazovat na něj z vašeho oficiálního webu. Co všechno je potřeba zahrnout do kvalitního firemního profilu na LinkedInu popsal Forbes.com
1) Přesvědčivé shrnutí
Úvodní stránka firemního profilu by měla obsahovat titulní obrázek, aktualizace nebo odkazy na vaši nabídku. Měli byste také zahrnout stručný popis vaší společnosti, který vás bude vystihovat a potenciálního zákazníka zaujme. Je dobré použít klíčová slova, abyste byli snadno vyhledatelní.
2) Nabídka produktů a služeb
Využijte možnost prodat své produkty nebo služby skrze LinkedIn. Používejte záložku, kde můžete sdílet produkty nebo služby, které nabízíte. Nahrajte obrázky, popisy produktů a odkazy na možnost nákupu. Důležité produkty vaší společnosti umístěte jako první, budou totiž vidět i v postranním panelu na domovské stránce a tím pádem je uvidí nejvíc lidí.
3) Upoutejte pozornost úvodním obrázkem
Obrázek se objeví na začátku vaší stránky. Vyberte proto takový, který upoutá pozornost a přiměje návštěvníky k hlubšímu prozkoumání vaší stránky. Shrnutí činnosti vaší společnosti je až ve spodní části stránky, obrázek by tedy o vás měl mnohé říct. Můžete přidat i pár slov.
4) Informace o kariéře
Přidání informací na stránku věnovanou kariéře ve vaší společnosti je placená služba. LinkedIn je ale skvělé místo pro získávání talentovaných zaměstnanců, proto se nebojte této možnosti využít. Vaše současné zákazníky požádejte o propojení s vaší stránkou. Návštěvníci se díky nim budou moci o vaší firmě dozvědět víc a navazovat s vašimi zaměstnanci spojení.
5) Recenze vaší nabídky
Jedna z nejefektivnějších částí firemních profilů na LinkedInu je možnost přidávání recenzí od ostatních uživatelů. Zahrňte je do vašeho profilu a sdílejte je na vašich webových stránkách. Nečekejte, až se ostatní rozhodnou napsat recenzi a sami je o napsání požádejte.
-ka-