Landing page, neboli cílová stránka, je jedním z prostředků, jak přeměnit získané kontakty na zákazníky. S určitým předsevzetím kliknuli na odkaz umístěný úplně jinde, který je dovedl až k vám.
Správně vytvořená stránka pomůže zákazníkovi udělat nákupní rozhodnutí, a posléze jej provede jednoduchým nákupním procesem.
Podívejte se na následujících 5 rad, díky kterým bude vaše cílová stránka opravdu efektivní:
- Marketingový message a výzva k akci musí jít ruku v ruce s tím, co jste slíbili na stránce s odkazem. Nenabízejte tedy něco, co posléze na cílové stránce nedokážete nebo nechcete splnit. Potenciální zákazník musí mít ta správná očekávání, jen tak může dojít ke konverzi.
- Jednoduchý a jasný design. Landing page by měla jít rovnou k věci a minimalizovat jakékoliv rušivé elementy. Méně obsahu vede k vyšší konverzi. Využívejte akční výrazy nabádající návštěvníky k jednání. Používejte jednotnou barvu a velikost fontu.
- Obrázky využívejte s rozmyslem. Jsou velmi efektivní, protože jde o vizuální prezentaci produktu, avšak musí být umístěny jen tak, aby zároveň neodváděly pozornost od úmyslu nakupovat. Obrázky nesmí být příliš komplexní ani moc velké, ale musí být v dobrém rozlišení. Nezapomeňte, že popisky grafiky zlepší celkovou SEO.
- Umožněte sdílení na sociálních sítích. Díky možnosti cílovou stránku sdílet na různých sociálních sítích mj. zvýšíte svou důvěryhodnost. Kromě toho se častým sdílením může zlepšit vaše pořadí na vyhledávačích.
- Testujte, testujte a dále testujte. Cílovou stránku před zveřejněním otestujte a posléze počítejte s tím, že jí budete dále podle potřeb upravovat.
-th-