Jak na e-mailový marketing

Ilustrační snímek

V současném světě vede marketing skrze mobilní telefony a sociální sítě. E-mailová komunikace se tak dostává do pozadí. Přesto e-mailový marketing zůstává jedním z nejlepších způsobů, které přinášejí výsledky a návratnost investic. Efektivní e-mailový marketing vám pomůže zvýšit prodeje a zlepšit věrnost zákazníků vůči vaší firmě. Server Allbusiness.com přinesl několik tipů, jak nejlépe využít e-mailový marketing.

1) Ujistěte se, že příjemci vaše e-maily otevřou

Ponořte se do analýzy svých webových stránek a zjistěte co nejvíce o demografii a chování zákazníků. Vyvoďte, kdo jsou vaši zákazníci, jak jsou staří, kde bydlí, jak užívají vaše webové stránky a co z obsahu je pro ně nejdůležitější. Tato data poté použijte k tvorbě kampaně. Důležitý je předmět e-mailu, který určí, zda bude e-mail otevřen nebo ne.

Identifikujte slabá místa, která mají vaši adresáti společná a přizpůsobte tomu obsah e-mailu tak, aby byl hodnotný a užitečný. Lidé by si ho měli chtít přečíst a sdílet.

2) Síť odběratelů

Vytvořit přesvědčivý obsah nestačí. Potřebujete ho s někým sdílet. Vytvořte si proto síť kontaktů. Nejsnazší způsob je vložit e-mail na váš web, kde se zájemci mohou zaregistrovat.

Jsou ale i jiné způsoby, jak adresáta přesvědčit, aby poskytl svůj e-mail. Pokud se na vašem webu objeví něco nového, sdílejte to skrze sociální sítě. Umisťujte odkazy na své webové stránky na sítích, které váš potenciální zákazník může navštívit. Čím více, tím lépe. Každý, kdo klikne na váš odkaz, je potenciální e-mailový odběratel.

3) Něco navíc

Zákazníci vědí, že jejich e-mailová adresa je pro vás cenná. Proto jim za toto poskytnutí nabídněte něco navíc a motivujte je. Nabídněte například přístup k hodnotnému obsahu, který ostatní nemají nebo slevu na další objednávku. Zvyšujete tak šanci, že získáte více odběratelů.

-ka-

Zdroj: AllBusiness - americký server a komunita pro malé a střední podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje AllBusiness