Komentování na blogu může být z hlediska marketingu dobrým krokem. Vložíte-li smysluplný komentář tam, kam chodí vaše cílová skupina, můžete posílit svůj vztah s blogerem (autorem), navázat kontakt s jeho čtenáři, posílit svou roli experta v oboru a navíc přilákat lidi na svoje stránky.
Čeho se v komentářích vyvarovat?
- Nezdvořilost.
- Krátký, všeobecný komentář, který není vůči článku dost konkrétní. Fráze jako: „Souhlasím!“ nebo „Dobře napsáno“ nemají žádnou váhu. Spíše se pokuste zahájit konverzaci.
- Kontroverzní komentáře psané jen proto, aby si vás někdo všiml. Lidé něco takového při čtení prostě přeskočí.
- Komentář se spoustou hypertextových odkazů. Bude jasné, že píšete jen z důvodů přilákání návštěvníků na své vlastní stránky. Budete považováni za spammery.
- Komentář s překlepy a chybami. Neformálnost je sice u blogu na místě, ale větší množství chyb naruší dojem důvěryhodnosti.
-th-