Jak správně komentovat blogy

Komentování na blogu může být z hlediska marketingu dobrým krokem. Vložíte-li smysluplný komentář tam, kam chodí vaše cílová skupina, můžete posílit svůj vztah s blogerem (autorem), navázat kontakt s jeho čtenáři, posílit svou roli experta v oboru a navíc přilákat lidi na svoje stránky.  

Čeho se v komentářích vyvarovat?

  1. Nezdvořilost.
  2. Krátký, všeobecný komentář, který není vůči článku dost konkrétní. Fráze jako: „Souhlasím!“ nebo „Dobře napsáno“ nemají žádnou váhu. Spíše se pokuste zahájit konverzaci.
  3. Kontroverzní komentáře psané jen proto, aby si vás někdo všiml. Lidé něco takového při čtení prostě přeskočí.
  4. Komentář se spoustou hypertextových odkazů. Bude jasné, že píšete jen z důvodů přilákání návštěvníků na své vlastní stránky. Budete považováni za spammery.
  5. Komentář s překlepy a chybami. Neformálnost je sice u blogu na místě, ale větší množství chyb naruší dojem důvěryhodnosti.

 

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily