Ragan’s PR Daily přináší řadu rad, jak využít sociální síť Pinterest k efektivní podpoře PR.
- Myslete očima. Tahle sociální síť je plná obrázků. Pokud nemůžete svůj vzkaz vizualizovat, pak Pinterest raději vynechte.
- Udržujte rovnováhu mezi propagací sebe sama a podporou jiných.
- Poskytněte obrázkové/fotografické příběhy svých klientů.
- Zveřejňujte (tj. „pin“) zajímavosti ze svého sektoru a požádejte ostatní, ať na vaši nástěnku také něco přidají.
- Zamyslete se nad událostmi, kterých se vaše firma bude účastnit – například veřejné prezentace, konference apod. Starší fotky se mohou hodit i dnes.
- Zveřejňujte videa. Většina lidí vůbec neví, že to na Pinterestu je možné.
- Na jednotlivé segmenty své webové stránky přidejte tlačítko „pin it.“
- Sdílejte články, příběhy a příspěvky na svém blogu.
- Požádejte zaměstnance, aby si i oni vytvořili nástěnky. Měli by se zaměřit na svoje koníčky, dovednosti, ale i rodinu, pokud budou chtít.
- Sdílejte blogy a webové stránky, které se vám líbí. Podpoříte tím celé odvětví.
- Sdílejte nejlepší praxi. Zaveďte ji do svého sektoru podnikání.
- Zveřejňujte příspěvky od důležitých novinářů. Všimnou si, odkud k nim čtenáři přišli a bude snazší s nimi pak navázat vztah.
- Využívejte veletrhy a konference.
- Popis příspěvku optimalizujte pro vyhledavače. Fotku s označením: „To je fakt dobrý!“ nikdo hledat nebude. A vy chcete, aby vaše příspěvky nalezeny byly.
- Ujistěte se, že vložený hypertextový odkaz funguje. Není nic horšího, než když kliknete na obrázek s cílem něco koupit a zjistíte, že hledaná URL nebyla nalezena.
- Měřte výsledky a postupně zjistěte, co funguje.
-th-