- Hodně čtěte. Nejlepší autoři blogů hodně čtou, čímž nacházejí materiál pro inspiraci. Snažte se proto číst co nejvíce on-line i offline.
- Ukládejte si své nápady. Když vás napadne zajímavé téma na příspěvek, měli byste si je někam uložit. Stačí mít klasický papírový blok nebo využít počítač.
- Nepiště příliš mnoho. Délka vašich příspěvků na firemním blogu by měla být mezi 50 a 150 slovy. Delší články si nechte pro webové stránky nebo jiné firemní publikace s tím, že v blogu přidáte případnou další myšlenku a odkážete na delší texty.
- Editujte svůj text. Příspěvky si po sobě přečtěte, abyste odstranili chyby. Zkontrolujte také odkazy.
- Vytvořte si tvrdší kůži. Nebojte se, že lidé jsou negativní. Mohou vám buď přispět svými myšlenkami, nebo šířit urážlivé komentáře, které můžete smazat.
- Blogujte pravidelně. Pokud přestanete přispívat, váš blog skončí.
- Nikdy neblogujte v rozčílení. Uvědomte si, že i když svůj nevhodný příspěvek později smažete, může zůstat ve vyrovnávací paměti vyhledávačů nebo být přístupný prostřednictvím jiných blogů.
- Berte svůj blog jako místo, kde můžete mluvit nahlas. Neměl by pro vás být břemenem nebo povinností, ale místem, na kterém můžete přemýšlet o tom, co se děje ve vašem světě.
-kk-