Mobilní reklamu většina spotřebitelů ignoruje

Ilustrační snímek

Podle zprávy AYTM Market Research mají podniky větší šanci na úspěch, pokud využijí nových forem marketingu spíše než klasickou display reklamu.

Z odpovědí 400 spotřebitelů bylo zjištěno, že téměř 47 % považuje jakoukoliv formu mobilní reklamy za „otravnou,“ 27,3 % ji dokonce označilo za „dotěrnou.“ Kromě toho celých 42,9 % respondentů uvedlo, že na reklamu nikdy nekliklo záměrně.

Jak tedy uživatele smartphonů efektivně oslovit?

Stačí využívat marketing na nových médiích stejným způsobem, jak to děláte k oslovení uživatelů počítačů. Efektivní je třeba marketing na sociálních sítích – ty patří mezi nejpopulárnější aplikace na smartphonech i tabletách. Vhodnou kampaní tedy oslovíte nejen uživatele u počítačů, ale i mobilní publikum.

Podobně je nutné přizpůsobit SEO tak, aby firma byla nalezena i těmi uživateli, kteří jí hledají prostřednictvím mobilního připojení. Společnost Brafton nedávno uvedla, že mobilní SEO kampaně mají 7 % CTR oproti 0,6 % u mobilní display reklamy.

-th-

Zdroj: Brafton News - blog věnovaný marketingu na sociálních sítích
Zobrazit přehled článků ze zdroje Brafton News