Publikování firemních informací na internetu zvyšuje počet lidí, kteří o dané firmě získají povědomí. Dozvědí se tak o ní i lidé, kteří by se o ní pomocí jiného média dozvěděli jen velmi těžko (např. cizinci). Marketingoví specialisté tak získávají zcela nové publikum a zároveň se učí pracovat se stále novými technologiemi. Internet jim šetří peníze i čas a pomáhá oslovit potenciální zákazníky velice efektivně. Záleží pouze na tom, jak kvalitní marketingovou internetovou strategii dokáže konkrétní firma vyvinout. Některé firmy se v tomto oboru dokázaly dostat na vrchol závratně rychlým tempem a s jejich reklamou se na Internetu setkáváme prakticky denně. Odborníci v souvislosti zahlcení Internetu marketingovými snahami takových firem hovoří o tzv. virovém marketingu (viral marketing). Zdroj: Internet PR Guide - informace týkající se public relations Zobrazit přehled článků ze zdroje Internet PR Guide