Do roku 2015 bylo největším internetovým reklamním kanálem placené vyhledávání, které předstihla právě display reklama. Placené vyhledávání stále roste (cca o 10 % ročně), ale zůstává za růstem internetové reklamy jako celku, který bude představovat 12 % ročně. Podobně jsou na tom online inzeráty se 7% růstem ročně.
Pokud jde o videoreklamu, postupně se přestává rozlišovat mezi on-line videem a tradiční televizí. Obě tyto platformy spolu fungují mnohem lépe než každá zvlášť - když se vzájemně doplňují, nikoli nahrazují. Do roku 2019 jejich podíl na trhu vzroste z 48,5 % v roce 2016 na na 49,3 %.
První vydání zprávy Advertising Expenditure Forecasts vyšlo před třiceti lety, v září 1987. Zprávu původně vydávala agentura Saatchi & Saatchi, avšak krátce po jejím vzniku ji v roce 1988 převzala společnost Zenith.
-kk-
Zdroj: Zenith - globální mediální agentura zaměřená na návratnost investic