Kdy máte na Facebooku největší šanci zapojit fanoušky?

Zdá se, že správné načasování příspěvků na Facebooku je klíčem k vyšší návratnosti. Studie Buddy Media pod názvem „Strategie pro efektivní příspěvky na zdi: Časová analýza,“ prokázala, že doba zveřejnění má velký vliv na odezvu čtenářů. Přečtěte si několik zajímavých postřehů z této analýzy.

  • Nejlepší jsou víkendy. Značkám se o sobotách a nedělích zlepšil počet lajků, komentářů a sdílení o 14,5 %.
  • Nejhorší jsou středy.
  • Firmy se obvykle chovají nesprávně – většina z nich vkládá příspěvky právě ve středu.
  • Některé sektory se odlišují. Pondělky jsou například nejúspěšnějším dnem pro maloobchodní značky. Móda se těší přízni ve čtvrtky.
  • Nejlepší čas je mezi 8 a 19. hodinou. Pak následuje útlum. Zdá se proto, že lidé jsou na sociálních sítích zejména během pracovní doby.
  • Více než 2 příspěvky za den vedou k nižší interakci s publikem.
  • Nejlépe si vedou příspěvky v délce do 80 znaků, ještě lépe fotografie.
  • Položíte-li otázku, máte největší šanci na interakci s fanoušky.
  • Vložíte-li odkaz, mělo by být jasné, kam čtenáře dovede.
  • Příspěvek s výzvou k akci má 3,3x větší šanci na reakci než text bez výzvy.
  • Usmívající se „smajlíci“ jsou 2x vhodnější pobídkou k interakci než jiné emotikony. Obecně však všechny dosahují o 52 % vyšší interakce s publikem než příspěvky bez emotikonů.

 

-th-

Zdroj: Social Media Today - odborný web zaměřený na sociální sítě
Zobrazit přehled článků ze zdroje Social Media Today