Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování tiskových zpráv nebo reklam. Nejlépe uděláte, když se nejprve seznámíte s tím, jak vedou blogy jiné úspěšné firmy. Čtěte firemní blogy i komentáře čtenářů, abyste pochopili, jak má tento fenomén správně fungovat.
Skutečnost je taková, že firemní blogy čtou denně tisíce uživatelů internetu. Firma Sun Microsystems se například může každý měsíc chlubit 300 000 návštěvníky svého blogu. Chtyré firmy navíc podporují v psaní blogů i své zaměstnance. Samozřejmě je třeba vymezit jisté hranice, např. zákaz publikování obchodních tajemství, firma by však měla jinak svým zaměstnancům umožnit svobodu projevu. Blogování může být velice efektivním firemním nástrojem. Jen se ujistěte, že se bogem nesnažíte jen maskovat reklamu, protože pak by jej čtenáři opustili.
-kk-