Jak vaší marketingovou kampaní zaujmout zástupce Generace Z

Některé produkty jsou určené mladým lidem, ale jejich prodej vázne, protože daná firma pořádně neumí zaujmout danou cílovou skupinu. Jiné produkty, které jsou určené primárně pro starší uživatele, by mohly najít odbytiště i u mladých lidí, kdyby tomuto cíli odpovídala i daná marketingová kampaň. Zde jsou čtyři tipy, jak zaujmout mladé lidi z Generace Z.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.