Jak využít léto, pokud pracujete v PR

Každý už slyšel o jarním úklidu či o novoročních předsevzetích. Ale v PR je během roku jen málokdy čas se zastavit, utřídit si myšlenky a v klidu plánovat. Právě letní období dovolených se k tomu hodí nejlépe. PR Daily nabízí následující návod:

  1. Protřiďte si kontakty. Zaktualizujte je a vymažte ty, které máte uložené vícekrát.
  2. Obnovte členství v profesních organizacích. Jde o způsob sebevzdělávání a zároveň cenné zdroje informací.
  3. Aktualizujte medailisty. Možná to občas dělá sekretářka, ale zkuste se na ně podívat sami. Určitě zjistíte, že tam některé nové kontakty či média chybí.
  4. Plánujte. Většina profesionálů v PR je zvyklá na třiceti- až devadesátidenní období. Zkuste roční perspektivu a vyjádřete své cíle, strategie a taktiky tak, jak jste se kdysi učili ve škole.
  5. Zkontrolujte krizový plán. Ujistěte se, že je aktuální a obsahuje všechna potenciální rizika, která organizaci hrozí.

Určitě máte hodně práce i teď, když jsou kolegové na dovolené. Ale pokud věnujete čas výše uvedeným činnostem, budete následující rok mnohem efektivnější. A nezapomeňte – léto skončí, než se nadějete, a pak už se zase nezastavíte.

 

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily