PR Daily shrnuje 5 hlavních důvodů, proč novináři nezavolají, i když je o to žádáte, píšete emaily a necháváte vzkazy.
- Vaše téma je nezaujalo.
- Kontaktovali jste nesprávnou osobu. A jelikož má hodně práce, ani se neobtěžuje vaši zprávu přeposlat správnému kolegovi.
- Jste odjinud. Novináři často předpokládají, že PR agentura z jiného města přijde se zprávou, která pro místní obyvatele není podstatná.
- Vaše zpráva nemá přímý vliv na místní život. Noviny obvykle získávají celonárodní zprávy od tiskových agentur. Z vlastních zdrojů přidávají jen takové, které mají perspektivu pro daný region.
- Máte pověst někoho, kdo posílá nezáživné zprávy. Pracujte tedy na rozvoji svého vztahu s novináři – nestačí zásobovat je každou malicherností, kterou chce klient zveřejnit.
-th-