„Elevator pitch“: Jak si připravit vlastní „proslov do výtahu“ a navýšit své prodeje

„Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje způsob, jak efektivně oslovit nového potenciálního klienta. Jedná se o představení, toho, co klientům jako obchodník můžete nabídnout a s čím vašim zákazníkům pomáháte. A toto představení vaší mise je natolik stručné a úderné, že jej jste schopni říct i neznámému člověku, se kterým se dáte do řeči během krátké jízdy výtahem. A právě odtud pochází název „proslov do výtahu“. Jak si svůj vlastní a úspěšný „elevator pitch“ připravit? Pomocí následujících šesti kroků.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.