Metoda „PASTOR”: Jak vám může pomoci lépe prodávat

Metoda PASTOR, vytvořená renomovaným copywriterem Rayem Edwardsem, je prodejní technikou, která je jakýmsi protipólem agresivních obchodních metod. Je založená na myšlence, že skutečně efektivní obchodní vztah není vynucený, ale autentický. Jejím cílem je, aby prodejce potenciálního klienta do obchodu nenutil, ale aby klientovi pomohl uvědomit si, co je jádro problému a jaké je řešení. Zákazník je tak proveden cestou, která jej přirozeně dovede k svobodnému a samostatnému rozhodnutí koupit nabízený produkt. Zde je návod krok po kroku, jak metodu PASTOR v praxi na obchodní schůzce použít.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.