Jaké budou v prodejním světě trendy v příštím roce a co je potřeba udělat, aby vám neujel vlak? Na tuto otázku se zaměřil aktuální článek serveru EyesOnSales.
- Musíte zvýšit efektivitu prodeje o minimálně 15%. Všechny společnosti na trhu si uvědomují důležitost prodeje a od svých zástupců budou v příštím roce očekávat ty nejvyšší výkony. Svou roli na tom také sehrává, že se u spotřebitelů očekává nárůst kupního potenciálu. Pokud tedy nezvýšíte úspěšnost prodeje, pravděpodobně se ocitnete v těžkém souboji s konkurencí.
- Využijte potenciálu moderních komunikačních technologií a rozroste se vám klientela. S nárůstem množství i kvality komunikačních technologií máte možnost při chytrém zacházení zasáhnout nevídané množství potenciálních klientů. Tento trend samozřejmě znamená i nárůst konkurence. Pokud se však v tomto prostředí dovedete efektivně zorientovat, otevírají se vám široké možnost.
- Čas bude ještě drahocennější. Podle určitých náznaků se zdá, že příští rok bude ve znamení malého množství času na všech frontách. S očekávaným uvolněním trhů přijde i snaha obchodníků svůj čas investovat skutečně efektivně. Pokud dovedete procesy jednání s vaší společností zkrátit, získáte tak přízeň svých klientů.
- Zákazníci budou mnohem přelétavější. Jelikož se již všechny společnosti dokáží úspěšně etablovat na internetu, množství informací, které může v současné době klient získat, nemá v minulosti obdoby. Proto vás klienti budou opouštět, jakmile se jim kdekoliv naskytne lepší nabídka. Zaměřte se na kvalitu vašeho zákaznického servisu a dobře se orientujte v konkurenci.
-mm-