5 rad pro úspěšný m-commerce

Ilustrační snímek

Historie se opakuje a nabízí se srovnání s počátky e-commerce. I proto není na místě považovat m-commerce pouze za e-shop přizpůsobený mobilním zařízením. Podle průzkumu lidé totiž opustí 97 % košíků, které prostřednictvím svých telefonů naplní. Podívejme se proto na kroky, které náš m-shop zařadí ke zbývajícím 3 %.

  1. Soustřeďte se na nákupní košík. Důvodem vysoké míry opuštění naplněného košíku na mobilních zařízení je přílišné zahlcení nepotřebnými prvky a obrazovkami, které odpoutávají pozornost od transakce. V průměru kupující absolvuje 12 displejů, aby nákup dokončil. Jakékoli snížení celkového počtu zvýší míru konverze.
  2. Mobilní zařízení jsou novým trendem sociálních sítí. Tzn. stávají se jejich základní platformou. Proto je nezbytné optimalizovat veškeré cílové stránky pro mobilní zařízení, aby uživatelé mohli pokračovat v započaté činnosti (vedoucí k nákupu).
  3. Přizpůsobte své e-maily pro mobilní zařízení. 76 % spotřebitelů využívá své chytré telefony k vytřídění e-mailů. Při jakékoliv e-mailové kampani to mějte na paměti.
  4. Vždy platíte za mobilní PPC. Pokud uživatel používá k vyhledávání přes Google mobilní telefon, vaše reklama se na něm ukáže. Je lepší s tím počítat, protože je to něco, co v nastavení kampaně neovlivníte. V opačném případě prostě z tohoto kliku nezískáte konverzi.
  5. Neopakujte chyby, které se už staly. Poučte se z historie e-commerce. Připravte se, že nejde jen o mobilní stránku. Jde o přípravu nákupního procesu (košíku), zajištění cílových stránek na sociálních sítích i ve všech PPC kampaních,  a přípravu e-mailingu s ohledem na čtenost na mobilních telefonech. Pokud se nepřipravíte brzy, můžete konkurenci dohánět i několik let.

-th-

Zdroj: CMO.com - server pro marketingové odborníky
Zobrazit přehled článků ze zdroje CMO.com