Portál Business Brief přináší doporučení, jak docílit maximálního účinku při první prodejní prezentaci.
-
Jednoduchost. Prezentace se musí snadno sledovat a musí být pochopena.
-
Tempo. Potenciální klienti se budou nudit, pokud se budete pozastavovat u nepodstatných detailů.
-
Obdivuhodná fakta a čísla. Posluchač by se měl divit. Faktické informace navíc vedou k vytvoření důvěry.
-
Vytvořte si příležitost k vyprávění příběhů. Správně zapracovaný příběh zvýší pravděpodobnost odezvy o 26 %.
-
Udržujte zvědavost. Informace poskytujte posupně tak, aby měl klient zájem o další. Nejdřív sdělte fakta, teprve poté je vysvětlete.
-
Buďte sebevědomí tak akorát. Vytvářejte s každým posluchačem individuální kontakt.
-
Zaměřte se na posluchače. Zkuste se zamyslet nad jejich potřebami a co konkrétně pro ně můžete udělat.