B2B obchodování: Čtyři otázky, které vždy musíte položit každému klientovi

Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci navedou nenásilně tam, kam potřebujete. Ani v B2B oblasti pak je potřeba nepodceňovat důležitost neformálního hovoru, který utužuje obchodní vztahy mezi zástupci jednotlivých firem. Zde jsou čtyři otázky, které byste si měli zapamatovat, které byste měli položit každému potenciálnímu B2B klientovi a které vám v rámci B2B obchodního setkání pomohou se dozvědět potřebné informace.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.