Buďte rozhodní
Podle serveru Entrepreneur.com vám lidé budou více naslouchat a budete jim sympatičtí, když budeme sebevědomí a rozhodní. Buďte odborníky v dané oblasti, stůjte si za svým názorem, znejte svou cenu a působte, jako že máte vše pevně v rukou.
Zajímejte se o druhé
Dnešní individualistická doba nahrává lidem, kteří se starají hlavně sami o sebe. A možná proto vždy působí nesmírně sympaticky, když se upřímně a se zájmem zajímáte o druhého člověka. Zapomeňte na sebe a na produkt a snažte se skutečně vcítit do klienta a jeho potřeb. Zajímejte se, co si myslí a jaké jsou jeho pocity. Čím upřímnější a lidštější budete, tím lépe pro obchod a tím více vás bude interakce se zákazníkem skutečně zajímat.
Cvičte gesta a výrazy
Zájem o zákazníka dáte nejlépe najevo tím, že svým tělem, postojem a výrazy reagujete na to, co říká. Seďte nebo stůjte v otevřeném postoji vůči klientovi, reagujte pokyvováním a vhodnými gesty na to, co říká, a nechte na klienta působit neverbální, pozitivní signály, které k němu tímto způsobem vysíláte.
Usmívejte se
Úsměv je nejlepší a nejjednodušší způsob, jak dát někomu najevo sympatie. A jakmile dáte někomu najevo sympatie, daný člověk vás automaticky bude brát také pozitivně. Nepodceňujte proto sílu úsměvu.
-mm-