Jednoduchá definice vaší společnosti
Podle serveru Selling Power firmě i jejím prodejním aktivitám prospívá, pokud ji lze nějak krátce definovat skrze hlavní myšlenku, čeho chce docílit ve vztahu ke klientům. Vaším ušlechtilým úmyslem tak může být hlídat finance klientů, šetřit čas zaměstnaným lidem, vzdělávat zákazníky nebo jim poskytnout určitý komfort. Ať už je vaším ušlechtilým záměrem cokoliv, mělo by se jednat o něco, co se dá rychle a jednoduše definovat a použít jako motto vaší společnosti.
Zlepšení obchodních výsledků
Ukazuje se, že obchodníci, kteří se mohou při své práci opřít o nějaký jasně vysvětlitelný a definovatelný šlechetný úmysl, dosahují lepších obchodních výsledků. O tento vyšší princip, se kterým obchodník vyráží s produktem mezi potenciální klienty, můžete opřít celou svou prezentaci a pomoci vytvořit klientům stejnou vizi, jakou má vaše firma.
Lepší vedení týmů i zákaznický servis
Pokud se z onoho ušlechtilého úmyslu stane celofiremní politika, kterou vyznávají všichni zaměstnanci, stmelí to danou společnost a posílí týmového ducha zaměstnanců. Zlepší se tak péče o klienty, která získá jednotný a jasný hlavní cíl. A stejně tak si usnadníte i vedení obchodních týmů, protože priority jsou jasně dány a všichni vědí, co je hlavním cílem práce celého týmu.
-mm-