Pět základních technik v B2B prodeji

B2B prodej je jiná disciplína než prodej koncovým spotřebitelům (B2C). Zatímco v B2C prodeji častěji rozhodují emoce, v B2B jde více o strategii, vztazích a hlubokém pochopení potřeb klienta. Jaké techniky by tedy měl každý obchodník v B2B znát? Tady je pět základních B2B technik, které vám pomohou k úspěchu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.