Generace Z: Jak úspěšně prodávat mladým zákazníkům

Mladí lidé vždy byli a budou nositeli touhy po změně, inovaci a relativizaci zaběhlých pořádků. Jejich požadavky hrají významnou roli v tom, proč se zákaznický servis a celková interakce mezi firmami a klienty změnily za posledních několik málo let, a také proč se čím dál víc využívá umělá inteligence. Pokud obchodujete s mladými lidmi a chcete dostát jejich očekávání, měli byste se v rámci zákaznického servisu zaměřit na následující body.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.