Ať jde o PR agenturu, reklamní agenturu či jakoukoliv poradenskou firmu, dobré vztahy s klientem jsou na prvním místě. Přitom na straně zákazníka je neustále spousta požadavků, různorodých názorů a omezení, která zpětně ovlivňují dodavatele služeb.
PR Daily doporučuje 5 rad, jak docílit dobré komunikace mezi agenturou a klientem:
- Pravidelné schůzky musí zahrnovat víc, než jen aktualizace seznamu úkolů a potřeb. Dodavatel by měl klientovi sdělit, čeho docílil, a přijít s novými návrhy.
- Naplánujte brainstorming spolu s klientem. Stmelí vás to a lépe pochopíte jeho potřeby.
- Zajímejte se o klienta v profesní i osobní rovině. Tím spíše, pokud jde o nového člověka.
- Pravidelné schůzky by neměly být vaším jediným kontaktem. V tomhle ohledu vám nejlépe poslouží telefon.
- Nezapomínejte na své vlastní PR. Nemusíte se chlubit úplně vším, ale udržujte dvoustranou komunikaci. Posilujte svou důvěryhodnost experta ve svém oboru.
-th-