Poznej svého klienta: 3 způsoby, jak lépe poznat profil vašeho ideálního zákazníka

Každý obchodník a každý člověk, co nabízí nějaké produkty nebo služby by nejraději viděl do hlavy svým klientům. Průzkumy trhu, skupinová šetření, dotazníky či analýzy dat chování klientů – to vše má za úkol jednu jedinou věc, a sice pochopit, po čem klienti touží, a jak by měla vypadat nabídka, která je zaujme. I vy se jistě zajímáte o to, co vaši klienti chtějí, abyste vaši současnou nabídku mohli odpovídajícím způsobem upravit. Proto vám přinášíme tři ne tak často využívané způsoby, jak se o vašich zákaznících dozvědět více a jak si vypracovat profil vašeho ideálního zákazníka.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.