Začněte neotřele
Podle blogu společnosti HubSpot byste měli především na začátku volaného nějak překvapit, a to ideálně pomocí nečekané a vtipné repliky, která vás odliší od ostatních telefonních prodejců.
Dejte klientovi najevo, že je jedinečný
Vnuťte zákazníkovi myšlenku, že je jedinečný a lepší než ostatní, a proto si také zaslouží vaše jedinečné řešení: „Tak aktivní a vytížený člověk jako vy potřebuje ten nejflexibilnější a nejindividuálnější přístup.“
Veďte konverzaci
Nenechte zákazníka převzít hovor do vlastních rukou a dejte mu tak najevo, že i váš čas je drahý a nemůžete se bavit se všemi o čemkoliv chtějí.
U telefonování stůjte
Napadlo vás někdy, jak velký vliv na váš hovor a přístup má to, jakou pozici u telefonování zaujímáte? Když stojíte, máte v hlasu více energie, jste aktivnější a sebevědomější.
Používejte ticho
Nic nedokáže vypointovat vaši řeč tak jako ticho. Naučte se mlčet a využívat ticho k tomu, abyste zdůraznili svá slova nebo donutili klienta k vyjádření.
Hrajte na emoce
Rozhodnutí o nákupu není vždy ryze racionální. Bez toho, abyste zapojili i emoční rovinu vnímání daného klienta, to nepůjde. Zapůsobte pozitivně na emoce volaného a hned postoupíte o několik důležitých kroků blíže k úspěšnému závěru.
-mm-