Pokud je to i váš případ, zkuste se inspirovat následujícími nápady, jak razantně vylepšit vaše prodejní výsledky v co nejkratším čase.
Trik č. 1: Změna politiky splácení
Podle serveru CustomerThink je jedním z nejjednodušších triků předefinovat systém platby produktu. Pokud máte tu možnost, zkuste nastavit více možností splácení a finančních podmínek obchodu. Stejná částka, rozpočítaná na několik splátek, pak může klientům znít mnohem lépe.
Trik č. 2: Cílení na city
Emoce hrají v rozhodování zákazníků nezanedbatelnou roli. Proto je nutné umět s nimi pracovat. Zaměřte se na city klienta, na to, jak vnímá váš produkt, jeho použití, jeho styl. Musíte zákazníkovi vylíčit zářnou budoucnost s vaším produktem. I když se vám může zdát tento způsob prodeje trochu patetický, až překvapivě funguje.
Trik č. 3: Pocit výjimečnosti
Chcete-li dosáhnout toho, aby zákazník po vašem produktu vyloženě toužil, musíte zajistit, aby se díky vašemu produktu cítil výjimečný. Nabízejte něco, co nikdo jiný nemá, případně dovolte zákazníkovi, aby si produkt upravil k obrazu svému a mohl pak mít něco, co ostatní ne.
Trik č. 4: Zkušenosti současných klientů
Klienti slyší na rady ostatních. Stejně tak se dokáže lépe vcítit do situace, kterou se mu snažíte popsat, pokud slyší konkrétní jména, data, zkušenosti. Ze všech těchto důvodů je nutné vzbudit u potenciálního zákazníka důvěru ve váš produkt tím, že mu poskytnete reference a zkušenosti minulých a současných klientů.
-mm-