Neustále se píše o tom, jak si získat nové příznivce. Ale co když se počet sledujících snižuje – dá se tomu nějak zabránit? Portál PR Daily objevil 6 důvodů, proč můžete dlouhodobě přicházet o publikum.
- Vaše příspěvky tvoří převážně přeposílané zprávy. Pokud jste si profil na Twitter založili z důvodů publikace příspěvků z Facebooku a Instagramu, byla to chyba.
- Rádi užíváte Caps Lock. Zdůraznit určitý výraz velkými písmeny lze jedině doporučit. Pokud je však používáte na celý příspěvek o délce 140 znaků, efekt je opačný. Nemá smysl „vykřiknout“ víc než jedno slovo.
- Nepoužíváte zkrácené URL. Bit.ly a podobné služby mají své opodstatnění. Nesmyslně dlouhými URL adresami odradíte své sledující.
- Tvítujete o sobě a pro sebe. Pozná se to snadno – na vaše příspěvky nikdo nereaguje a zpravidla nejsou ani na někoho jiného namířené. Lidé vaše tvíty nezajímají. Chtějí se zapojit.
- #Hashtagy #u #každého #slova. Hashtag patří ke klíčovým slovům, tzn. neměli byste jimi čtenáře přehltit. A rozhodně nepatří k předložce, zájmenu apod.
- Baví vás subtvíting, tzn. nepřímé zmínění někoho, aniž by bylo uvedeno jeho jméno. Něco takového ale na internet nepatří a tím spíš ne na Twitter.
Pokud tedy svoje příspěvky na Twitteru upravíte podle výše uvedených bodů, nejspíš váš počet sledujících klesat přestane.
-th-