7 kroků k chytřejšímu marketingu

Většina podnikatelů si stěžuje na nedostatek času, který jim schází především na marketing. Podívejte se na 7 způsobů, jak zefektivnit marketing, i když jste hodně vytížení.

  1. Analyzujte výsledky svého marketingového úsilí. Zjistíte, co funguje, a na co se do budoucna zaměřit, aniž byste ztráceli čas.
  2. Jednejte v krátkých časových intervalech. Na přemýšlení o kampani nepotřebujete několik hodin v kuse. Zrovna tak aktivaci připraveného průzkumu na Facebooku zvládnete klidně za pár minut.
  3. Omezte online aktivity. Zjistěte, zda zákazníci reagují spíše na články na blogu, na zpravodaj či na aktuální tvíty nebo aktualizace stavu na Facebooku. Pak si zvolte dvě oblasti, které vyvolávají největší angažovanost cílové skupiny.
  4. Využijte „neefektivní“ časy. I když nevíte, kam dřív skočit, dají se takové chvilky najít. Třeba když čekáte ve frontě u pokladny v potravinách či v čekárně u lékaře, můžete si promyslet detaily následující kampaně nebo text dalšího tvítu.
  5. Zvažte externí spolupráci. Konzultanta či dodavatele specializovaných služeb najmete jen tehdy, budete-li ho potřebovat.
  6. Zapojte fanoušky. Vytvářejte kampaně, díky kterým budou chtít mluvit o tom, co děláte. Dobrým příkladem je výhodná nabídka pro skupinu zákazníků (např. skupinová sleva) – tehdy je potřeba takovou informaci sdílet s přáteli, aby ji mohli společně využít.
  7. Vytvářejte kratší seznamy úkolů. Pokud máte dlouhý seznam úkolů, podívejte se do diáře a rozdělte ho do různých období. Teprve pak bude reálné jednotlivé činnosti skutečně dotáhnout do konce.

 

-th-

Zdroj: OPEN Forum - americký server sdružující komunitu malých a středních podnikatelů
Zobrazit přehled článků ze zdroje OPEN Forum