Strategie ABM se zaměřuje na získání klíčových, předem identifikovaných zákazníků pomocí moderních digitálních technologií, obchodních strategií a spolupráce týmů napříč firmou (obchod, marketing, IT, výroba).
1. krok: Nastavení cílů
Podle serveru CustomerThink je nutné nejdříve nastavit cíle a následně krok po kroku zpracovat cestu k nim. Definujte, čeho chcete dosáhnout, jakých objemů prodejů nebo kam chcete expandovat, a teprve potom postupte k dalším krokům.
2. krok: Rozdělení rolí
Pro budoucí práci je nutné dobře a propracovaně rozdělit role v týmu, aby se následně nemuselo řešit, kdo co dělá, a mohlo se rovnou pracovat. Rozdělte předem všechny aktivity, které bude muset tým v budoucnu zvládat.
3. krok: Definice ideálního klienta
Definujte ideálního zákazníka. Jak vypadá, co dělá, kde se vyskytuje, proč by měl chtít váš produkt? Podle této definice zaměřte kampaň.
4. krok: Chytlavý obsah
Vymyslete formu marketingově-prodejního obsahu, který bude zajímavý právě pro definované ideální zákazníky. Vytvořte jednotnou kampaň, která bude mít nápad, bude aktuální a zcela originální.
5. krok: Vhodné komunikační kanály
Definujte, které komunikační kanály budou nejefektivnější pro vaši práci, a věnujte nejvíce energie těm, které budou mít největší účinek.
6. krok: Prodejní cyklus
Vymyslete, jak bude probíhat prodejní cyklus, jak klientovi nejvíce ulehčit rozhodování a celý nákupní proces, a připravte si systém, který bude pro vás i pro zákazníky komfortní.
-mm-