Značka Apple předběhla Coca Colu. V pořadí značek propadla až na bronz

Ilustrační snímek

Královna značek, která píše učebnice marketingu, byla poražena. Nejcennější značkou současnosti podle pořadí Interbrand se nyní stal Apple, ale to není všechno. Druhé místo získal Google, který poskočil o dvě příčky z loňského čtvrtého místa.

Podle informací z Interbrandu není důvodem propadu slabší marketing Coca Coly, ale posílení značek v sektoru elektrotechniky obecně. V horní desítce již nyní převládají technologické společnosti:

1. Apple
2. Google
3. Coca-Cola
4. IBM
5. Microsoft
6. GE
7. McDonald’s
8. Samsung
9. Intel
10. Toyota 

Výsledky pouze potvrdily květnová zjištění BrandZ, která taktéž vyhodnotila Apple a Google jako značky s nejvyšší hodnotou. Další posílení technologických značek lze očekávat i do budoucna.

Myslíte, že je tento trend patrný i v ČR?

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily