Rozmýšlíte se, zda do své strategie zařadit i content marketing? O tomto typu marketingu koluje hodně zavádějících informací. Seznamte se s těmi nejdůležitějšími, na které upozornil server Inc.com
1) Jedná se jen o módní záležitost
Popularita content marketingu narůstá v posledních několika letech, ale žádná novinka to není. Jeho počátky najdeme již koncem 19. století. Nejedná se tedy o módní výstřelek poslední doby. Lidé budou vždy hledat zábavu a poučení. Společnost, která je schopná poskytovat důvěryhodné informace má navrch.
2) Content marketing je snadný způsob, jak hledat potenciální zákazníky
Díky content marketingu najdete nové klienty. Snadný a rychlý způsob to ale není. Musíte důsledně produkovat kvalitní obsah, který vaše cílová skupina vyhledává. Nestačí publikovat jeden článek na konkrétní téma, čtenáři se budou chtít dozvědět víc.
3) Pokud něco publikujete, zákazníci si vás najdou
Obsah musíte tvořit strategicky. Tak aby se lidé, kteří se chtějí dozvědět víc, vraceli právě k vám. Do článku vkládejte odkazy na vaše ostatní články, kde se čtenář v případě zájmu může dozvědět navazující informace. Můžete vložit odkazy i na jiné zdroje. Pokud se chcete stát důvěryhodným zdrojem, musíte vkládat pouze opravdu ověřené a kvalitní informace.
4) Dělá to každý, takže musíte i vy
Content marketing se nehodí pro každou společnost. Rozmyslete si tedy, jestli se hodí pro vás. Pokud ne, raději využijte jiné způsoby on-line marketingu.
Pokud se chcete stát jedničkou ve vašem oboru nebo dlouhodobě růst, content marketing je pro vás vhodný. Ujasněte si cíle, které s content marketingem chcete dosáhnout. Nezapomínejte, že content marketing se musí dělat naplno. Pokud se pro content marketing nakonec rozhodnete, nenechte se zviklat prohlášeními, že internet je již přeplněn nejrůznějšími informacemi.
-ka-