V každém oboru se můžeme naučit něco, co se hodí i v běžném životě. Dnes jsme pro vás vybrali pět lekci z oboru public relations.
- Lidé jsou zvláštní. Zjistíte, že jen zřídkakdy zapadají do stereotypu, kam byste je nejspíš dříve zařadili. Řada ultra-konzervativců je ve skutečnosti velmi otevřená novým myšlenkám na rozdíl od některých liberálů. I starý člověk může být špičkovým prodejcem nejnovějších technologických výdobytků.
- Slova jsou důležitá. Ještě důležitější je, jak je řeknete. Jejich pořadí může věci obrátit naruby. Kdykoliv cokoliv napíšete, vždy si to přečtěte a znovu pečlivě zvažte slova. Nepatrná chybička může mít dalekosáhlé následky.
- Co je lepší než kontakty? Přátelé! Dokonce i virtuální. Staňte se přáteli těch, se kterými jste v pravidelném kontaktu. Kontakty pomohou v práci, přátelé spoluutváří váš život.
- Opatrnosti není nikdy dost. Promýšlení a plánování strategie před konáním je naprostou nezbytností. Buďte pozorní a opatrní ve všem, co děláte. Řada velkých kampaní neuspěla vlivem drobné nepozornosti.
- Je důležité být sám sebou. To je i důvod úspěchu sociálních sítí – lidé tam jednají se skutečnými lidmi. Vyplatí se tedy být skutečnou tváří své firmy a jednat skutečně sám za sebe.
-th-