Na základě současného zlepšování funkcí sociální sítě LinkedIn investují firmy stále více prostředků z rozpočtu na sociální média právě sem. Ukazuje se, že LinkedIn je kromě náboru a networkingu také ideálním místem pro zajišťování návštěvnosti webu. Řada firem zde má již svou stránku, ale prezentace jejich portfolia se nyní mění: LinkedIn zavádí tzv. Showcase Pages, tedy stránky sloužící jako výloha pro různé značky či produktové řady jedné společnosti.
LinkedIn nyní zcela ruší záložku Produkty a služby, Showcase Pages tedy zůstanou jediným způsobem prezentace produktů. Výhodou je možnost zacílit jednotlivé „výlohy“ na různé cílové skupiny a získat díky publikaci relevantního obsahu možnost s nimi navázat vztah. Uživatelé mají možnost sledovat Showcase Pages stejným způsobem jako nyní sledují stránky firem.
Novou formu prezentace zatím využívá jen několik značek, například Adobe, Prudential, Microsoft či Hewlett Packard. Právě poslední uvedená firma je příkladem, jak Showcase Pages efektivně využít: HP je známý především jako výrobce tiskáren a IT. Tak také prezentuje stránku své společnosti na LinkedIn. Firma však prodává také konzultační služby pro IT a má vlastní produkt HP Cloud zaměřený na velmi úzkou cílovou skupinu. Právě pro ni Hewlett Packard vytvořili Cloud Showcase Page, která umožňuje například bezplatné vyzkoušení softwaru. Něco, co by na stránku společnosti vůbec nepasovalo.
Produktová stránka obsahuje v šabloně větší úvodní obrázek a rozložení textu je do dvou sloupců. Neobsahuje seznamy pracovních pozic ani seznamy zaměstnanců.
-th-