Content marketing, tvorba kvalitního obsahu jako základ fungujícího marketingu, šíření obsahu… Všude spousta rad, co by marketéři měli dělat. K tomu kapka teorie, jak na to. Naštěstí portál Socialmouths přišel s něčím lepším – skutečné rady, jak takový kvalitní obsah vhodný k šíření vytvořit, resp. jak si vybrat vždy to správné téma. Vždyť denně vychází tisíce nových příspěvků na blozích a dalších internetových médiích. Tak jak vyniknout? Jak najít to, co dokáže přilákat pozornost?
- Zpochybněte populární názor. Když všichni v odvětví píší o určité vlastnosti produktu a silně ho doporučují, co takhle tvrzení zpochybnit? Musíte mít k tomu pádné argumenty, ale je jisté, že pozornost přitáhnete.
- Zkombinujte témata. Příspěvek v určitém duchu bude zábavnější. Svezte se na vlně Harryho Pottera či Padesát odstínů šedi. Vyberte to, co vás baví, a zkombinujte to s tématem své práce.
- Kontroverze. Nebojte se být na hraně, nebo dokonce i kontroverzní. I to je cesta k větší pozornosti. Musí to však jít ruku v ruce s komunikací značky.
- Využijte sezónní a opakované události. Mnoho firem sleduje tzv. Cyber Mondays či jiné pravidelné události. Poskytněte při této příležitosti nejnovější informace. Pokud je nemáte, požádejte o ně odborníka a publikujte rozhovor s ním. Ale dříve, než to udělá někdo druhý.
- Vypůjčete si nové zprávy. Když se stane něco nového, co má souvislost s vaším odvětvím, použijte to. Může jít o narození následníka trůnu, otevření místní restaurace nebo faux pas Ivety Bartošové. Uvidíte, jak se zvýší viralita příspěvku.
Když se nedaří objevit originální téma, použijte nový úhel pohledu. Klíčem k úspěchu obsahu jste vy sami – váš osobitý styl. Každý článek proto berte za svůj vlastní a vždy do něj vložte ze sebe maximum.
Jaké taktiky pro tvorbu zajímavého obsahu už využíváte? Napište nám pod článek.
-th-