Outdoorová reklama stále funguje

Podle průzkumu britského ústavu pro výzkum veřejného mínění YouGov si veřejnost myslí, že venkovní reklama může být „chytrá, vtipná a zábavná“. 63 % respondentů se shodlo, že je zábavně zaujme. Ve věkové skupině od 18 do 24 let to bylo dokonce 70 %.

Průzkum provedený pro britské Outdoor Media Centre navíc prokázal, že outdoorová reklama podporuje povědomí o značce tím, že značky jsou stále na očích. Nejvíce se na tom shodli respondenti z Londýna, kteří jsou zřejmě reklamou nejvíc ovlivněni.

Důležitost tohoto typu reklamy jako zdroje financování veřejných statků typu autobusových zastávek chápala a podporovala téměř polovina účastníků průzkumu.

Nejčastěji spontánně zmiňovaný sektor venkovní reklamy byl zábavní průmysl (61 %) a telekomunikace (52 %).

Průzkum YouGov byl proveden online na vzorku 1692 dospělých respondentů.

-th-

Zdroj: Marketing Week - portál předního britského časopisu pro odborníky v oblasti marketingu a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketing Week