Jsou jí teprve dva roky a skutečnou popularitu získala až v letošním roce. Funguje na principu vývěsky a očekává se, že její efekt v marketingu a PR dále poroste. Jmenuje se Pinterest.
- Doposud byla využívána převážně ženami, ale podle nejnovější studie je procentuální poměr uživatelů 70:30 ve prospěch žen. Což značí, že počet mužů zde rozhodně není zanedbatelný. Kromě toho je procentní podíl mužských návštěvníků vyšší mimo území USA.
- Na Pinterestu stráví lidé delší dobu než na konkurenčních sítích. Jedním z důvodů je dobře vypracovaná mobilní verze sítě. Na Facebooku stráví lidé během jedné návštěvy průměrně 12 minut, zatímco na síti Pinterest je to 16 minut.
- Pinterest odrazuje od vlastní přímé reklamy. Společnosti tedy musí přesvědčit uživatele, aby se k jejich pokladně dostali nepřímo. Klíčem je dobrý nápad, vtip a jednoduchost.
- Třetí největší sociální síť vykázala v březnu tohoto roku 104 miliony návštěvníků. Pro srovnání druhý největší Twitter navštívilo 182 milionů a čtvrtý LinkedIn 86 milionů. Lze očekávat další nárůst popularity Pinterestu.
-th-