Nejlepší a nejhorší čas pro e-mailové oslovení

Ilustrační snímek

E-mail má své stálé místo v marketingu i PR. Kromě toho je i běžným komunikačním kanálem s obchodními partnery a agenturami. A v nejbližší době jím i zůstane. O to zajímavější jsou proto zjištění softwarové společnost GetResponse, která prozkoumala 21 milionů e-mailů zaslaných svými klienty v prvním čtvrtletí roku 2012. Nejzajímavější poznatky jsou, že:

  • Téměř čtvrtina e-mailů je otevřena do hodiny od doručení. Poté pravděpodobnost otevření a/nebo prokliku výrazně klesá.
  • Největší podíl prokliků je ráno okolo 8. a 9. hodiny, odpoledne v 15 a večer ve 20 hodin.
  • Nejvíce e-mailů je otevřeno také ráno okolo 8. a 9, odpoledne pak okolo 15. a 16. hodiny.
  • K odesílání e-mailů dochází nejčastěji dopoledne mezi 6. hodinou ranní a polednem.

Nejefektivnější doba k oslovení zákazníků je tedy v době, kdy běžně kontrolují poštu. Nejlépe ráno nebo v časných odpoledních hodinách.

 

-th-

Zdroj: Ragan's PR Daily - denní zprávy, doporučení a názory z oboru PR, marketingu, sociálních sítí a médií
Zobrazit přehled článků ze zdroje Ragan's PR Daily